Nie ma możliwości sprzedać produktu lub usługi bez odpowiedniej reklamy. Reklama jest od zawsze związana z handlem i usługami. Nawet w polityce trudno jest zapomnieć o reklamie – przecież kampania wyborcza to nic innego jak forma reklamy. Sposoby reklamowania się zmieniały się od wieków. Obecnie chętnie sięga się po reklamę elektroniczną, lub tez medialną, jako tę, w której można przedstawić najwięcej i do szerokiego grona odbiorców. Jednak cały czas firmy zajmujące się reklamą posługują się tradycyjną jej formą – gabloty reklamowej.
Doskonale widoczne gabloty reklamowe
Najczęściej gabloty reklamowe zewnętrzne umieszcza się na zewnątrz budynków, w miejscach, które są dostępne dla większej grupy potencjalnych odbiorców. Można je zauważyć na chodnikach przed kinami, czy sklepami. Gabloty reklamowe bardzo często występują w tych samych miejscach co gabloty informacyjne zwane także gablotami ogłoszeniowymi. Bardzo częstym miejscem montowania gablot reklamowych są przystanki komunikacyjne. W gablotach takich są umieszczane reklamy w formie plakatów, można jednak spotkać również gabloty reklamowe, w których są umieszczane elementy odzieży, czy też galanterii. Współczesne gabloty reklamowe wykonywane są metalowej ramy, w której umieszcza się szyby wykonane najczęściej z odpornego na uderzenia sztucznego tworzywa. Oczywiście wszystkie zewnętrzne gabloty reklamowe chronią również umieszczone w nich reklamy przed czynnikami środowiskowymi.
Podkategorie: